ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ: АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ СТАНДАРТІВ ТА ВЛАСНИЙ ДОСВІД
Анотація
Резюме. Вступ. У сучасному світі важко собі уявити будь-яку сферу життя без застосування інформаційних технологій. Особливо це стосується освіти. Адже освіта – це надзвичайно динамічний процес,
який вимагає постійного вдосконалення від усіх учасників освітнього процесу. Використання інформаційних ресурсів дозволяє вивести процес навчання на якісно вищий рівень [1, 3].
Мета дослідження. Розглянути основні напрямки розвитку єдиного інформаційного освітнього простору в університеті, представлення навчального закладу в мережі Інтернет
Матеріали та методи. Обговорення проблеми дистанційної підготовки студентів-медиків є беззаперечним та доцільним з використанням сучасних пристроїв (комп’ютери, планшети, смартфони), нових інформаційних технологій у навчальному процесі. Виклад матеріалу має бути універсально підготовленим із застосуванням сучасних педагогічних та інформаційних технологій у новому навчальнопізнавальному мережевому середовищі. Окремі елементи дистанційного навчання використовуються у
навчальному процесі нашого вузу.
Результати досліджень. Певні елементи дистанційного навчання використовуються у навчальному
процесі нашого вузу. Створено відділ інформаційних технологій. Положення визначає статус офіційного
сайту університету як інформаційного ресурсу про діяльність навчального закладу в мережі Інтернет та
регламентує діяльність з його інформаційного наповнення. Сайт університету є інструментом мережевої
взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Метою є розвиток єдиного інформаційного освітнього простору в університеті, представлення навчального закладу в мережі Інтернет.
Висновки. У статті обговорено використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці
студента-медика. Обґрунтовано доцільність їх застосування у період карантину та переваги і недоліки
у звичайній ситуації. Обговорено можливість використання інформаційно-комунікаційних технологій у
викладанні на клінічних кафедрах медичного університету для ефективного проведення дистанційного
навчання та самостійної роботи студентів.