СТАН ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Автор(и)

  • І. М. Рогач
  • А. І. Палко
  • Д. В. Данко
  • І. І. Гаджега
  • Е. І. Качер
  • А. -М. Ремез

Ключові слова:

соціальні умови, харчування, учні молодших класів, харчовий раціон, харчові продукти

Анотація

Резюме. Вступ. Раціональне харчування дитини – важливий складник формування ії здоров’я, гармонійного фізичного та нервово-психічного розвитку, що забезпечує сталість гомеостазу в період інтенсивного росту та розвитку.
Харчування дітей молодшого шкільного віку потребує особливої уваги, оскільки вступ до школи супроводжується високим рівнем напруження та низьким показником взаємодії різних систем організму.
Мета дослідження: вивчити фактичний стан харчування дітей молодших класів шкіл Закарпатської області.
Матеріали та методи. Розрахунковим методом проведена оцінка енергетичної та біологічної цінності шкільних обідів і аналіз добових харчових раціонів із використанням анкетно-опитувального методу.
Результати досліджень. Встановлено, що енергетична цінність добових харчових раціонів нижче визначених норм. Спостерігається порушення режиму харчування, простежується неправильний розподіл продуктів на окремі прийоми. Продуктовий склад шкільних обідів найбільш різноманітний у районах низинної і передгірної зони, має сезонний характер, та більш варіабельний у містах, ніж у селах.
Висновки. Харчування учнів молодших класів у Закарпатській області нераціональне, незбалансоване, одноманітне і потребує корекції.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-22